Obsługa techniczna placówek sieciowych
Zarządzasz siecią placówek i potrzebujesz kompleksowej obsługi Facility Management? W SPIE Building Solutions zadbamy o bezpieczne użytkowanie Twoich obiektów, aby pomóc Ci utrzymać pełną operacyjność Twojego biznesu.
Serwis urządzeń i instalacji
Pogotowie techniczne 24/7
Konserwacja i naprawy
Inspekcje i nadzór w budynku
Usuwanie awarii, usterek
Obsługa techniczna sieciówek
Co znajdziesz w naszej ofercie?
- Pogotowie techniczne (Help Desk 24/7) w zakresie powstrzymania awarii
- Serwisy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
- Naprawy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym
- Prowadzenie informatycznej bazy danych urządzeń wraz z raportowaniem, z uwzględnieniem zapisów Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2015 r. poz. 881) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz fluorowanych gazów cieplarnianych,
- Obsługa konta Operatora (zakładanie kart urządzeń oraz dokonywanie wpisów) w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
- Audyty energetyczne kotłowni i węzłów CO
- Okresowe przeglądy konserwacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia i wymaganiami Klienta
- Pogotowie techniczne w zakresie powstrzymania awarii
- Serwisy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Naprawy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn,
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym,
- Przygotowanie kotłowni do odbioru przez UDT.
- Nadzór na budynkiem
- Przedmiary, obmiary i kosztorysowanie
- Doradztwo techniczne, opinie i ekspertyzy
- Inwentaryzacje budynków
- Audyty energetyczne budynków
- Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
- Monitorowanie rynku materiałów i technologii w zakresie usług budowlanych.
- Pogotowie techniczne 24/7/365 w zakresie powstrzymania awarii
- Serwis agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych
- Naprawy agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym.
- Dwa warianty napraw:
- Serwisowe, tj. cykliczne wyjazdy serwisanta w celu dokonania bieżących napraw
- Na wezwanie, czyli kontakt z Pogotowiem Technicznym po otrzymaniu wezwania /zgłoszenia Klienta, w terminie uzależnionym od priorytetu zgłoszenia, za pośrednictwem panelu zgłoszeniowego, e-maila, telefonu.
- Zakres napraw w obszarze:
- instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- instalacji hydraulicznej wraz z osprzętem
- instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem
- rzemieślniczym
- ogólnobudowlanym
- wyposażenia.
Scentralizowane zarządzanie siecią placówek jest korzystne nie tylko pod względem ekonomicznym, ale i operacyjnym? Po pierwsze z uwagi na koordynację prac na wszystkich lokalach w sieci, po drugie zróżnicowane stawki za usługi i po trzecie zasięg wieloskalowy.
Wykonując je regularnie zadbasz o estetykę obiektu i jego otoczenia, zweryfikujesz aktualną kondycję obiektu pod względem technicznym i przydatności do użytkowania, a przede wszystkim skontrolujesz sprawność instalacji elektrycznej i piorunochronnej.
Okresowe przeglądy budowlane kotłowni pod względem efektywności energetycznej
Cykliczne i okresowe przeglądy budowlane
Okresowe przeglądy konserwacyjne
Przeglądy budowlane
3 etapy współpracy
- Planowanie obowiązkowych okresowych przeglądów obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane
- Tworzenie harmonogramów przeglądów budowlanych
- Sprawdzenie książki obiektu budowlanego
- Wskazywanie wymaganych kontroli dla obiektu pod względem przeglądów branżowych.
- Wizyta na obiekcie
- Sprawdzenie obiektu pod kątem wymogów zgodnych z art. 62 ustawy Prawo Budowlane
- Przygotowanie dokumentacji fotograficznej
- Przygotowanie dokumentacji opisowej
- Przygotowanie pism do odpowiednich Powiatowych Inspektoratów Nadzoru Budowlanego.
- Składanie dokumentów do odpowiedniego Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
- Przygotowywanie protokołów z przeglądów
- Przygotowanie wycen zaleceń pokontrolnych
- Przygotowanie i wysyłka dokumentacji do odpowiedniego Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
- Wysyłka dokumentacji do klienta.
Systematyczne przeprowadzanie okresowych kontroli i sprawdzanie wszystkich elementów budynku pozwoli Ci utrzymać go w należytym stanie technicznym i estetycznym przez długi okres eksploatacji.
Eksploatacja placówek sieciowych wiąże się z koniecznością przeprowadzania częstych inwestycji i remontów w obszarze infrastruktury technicznej budynku, a także poprawy estetyki wnętrz i elewacji zewnętrznej. W SPIE Building Solutions pomożemy Ci zadbać o atrakcyjność wszystkich lokali w sieci.
Budowa, rozbudowa, przebudowa obiektów budowlanych wraz z instalacjami i systemami
Odtworzenie stanu pierwotnego obiektów budowlanych wraz z instalacjami i systemami
Modernizacje i remonty budynków wraz z infrastrukturą techniczną
Co znajdziesz w naszej ofercie?
- Kompleksowe prowadzenie prac,
- Sprawowanie funkcji nadzoru, zarządzanie i kontroli nad przebiegiem prac,
- Pozyskiwanie ofert,
- Negocjacje z firmami(podwykonawcami) i przedstawienie rekomendacji dla Klienta,
- Doradztwo techniczne,
- Opracowanie dokumentacji projektowej i/lub aranżacji,
- Opracowywanie wycen i kosztorysów,
- Roboty budowlane na podstawie dokumentacji projektowej
- Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych do rozpoczęcia procesu budowlanego
Modernizację instalacji technicznych w budynku (wentylacji mechanicznej, klimatyzacji lub też instalacji ppoż.) możesz wykonać zarówno na potrzeby nowej aranżacji powierzchni handlowej, jak i na etapie projektu inwestycyjnego?
Eksploatacja placówek sieciowych wiąże się z koniecznością przeprowadzania częstych inwestycji i remontów w obszarze infrastruktury technicznej budynku, a także poprawy estetyki wnętrz i elewacji zewnętrznej. W SPIE Building Solutions pomożemy Ci zadbać o atrakcyjność wszystkich lokali w sieci.
Inwentaryzacja składników majątkowych
Inwentaryzacja towarów handlowych
Inwentaryzacja budynków
Inwentaryzacja
Co znajdziesz w naszej ofercie?
- Spis z natury środków trwałych i/lub niskocennych, środków pieniężnych
- Sporządzenie arkuszy spisowych
- Sporządzenie protokołów
- Sporządzenie sprawozdań opisowych
- Wskazanie różnic inwentaryzacyjnych
- Uzyskanie oświadczeń przed-inwentaryzacyjnych od osób odpowiedzialnych materialnie
- Spis z natury towarów objętych inwentaryzacją
- Sporządzenie arkuszy spisowych
- Sporządzenie protokołów
- Sporządzenie sprawozdań opisowych
- Wskazanie różnic inwentaryzacyjnych
* do celów projektowych
- Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji
- Rzut działki z naniesionym budynkiem wszystkimi elementami wystającymi poza obrys budynku ( schody, rampy, wejścia itp.)
- Zwymiarowane rzuty kondygnacji i pomieszczeń z zachowaniem zgodności numeracji pomieszczeń, oznaczeniem ich powierzchni i wysokości
- Rzut dachu z naniesionymi elementami architektonicznymi
- Przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami (rzędnymi)charakterystycznych punktów
- Instalacje elektryczne, gazowe, sanitarne, klimatyzacji itp.
- Elewacje budynku
- Wyliczenie powierzchni użytkowej, netto, ruchu, zabudowy, do celów podatkowych
- Profesjonalne zdjęcia dokumentacyjne
Inwentaryzacja, zwana także remanentem lub spisem z natury, jest obowiązkowa w placówkach sieciowych do końca każdego roku. Polega ona na policzeniu i spisaniu ilości dóbr majątkowych, handlowych i elementów budynków do celów projektowych.