Kontakt:
SPIE Polska Sp. z o.o.
Centrala Spólki
Powsińska 64a
02-903 Warszawa
 
Telefon:+48 22 858 85 25
Fax:+ 48 22 842 04 73
E-Mail:handlowynggid@spibie.cish0om.pl
 
Biura regionalne
OK
Informacja o cookies: Ta witryna używa plików cookies. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na używanie przez nas tych plików. Czytaj zasady dot. cookies.
  • Home
  • USŁUGI
  • Zalety outsourcingu usług Facility Management
Wersja językowa
Menu

Facility management to sposób na oszczędzanie

  • Prewencja - inspekcje, przeglądy i bieżące konserwacje (zapobieganie awariom = redukcja przestojów produkcyjnych)
  • Optymalizacja kosztów osobowych (obniżenie kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu potencjału)
  • Zmniejszenie kosztów zakupu materiałów eksploatacyjnych części zamiennych i usług (wykorzystanie efektu skali)
  • Zwiększenie bezpieczeństwa (wiedza, doświadczenie, partnerzy, pogotowie techniczne 24h/365 dni, ubezpieczenie)
  • Dobór optymalnych rozwiązań technicznych (usprawnienie istniejących i wdrażanie nowych)
  • Analiza i optymalizacja zużycia mediów

 

Podczas przejmowania nieruchomości w obsługę, każdorazowo przeprowadzamy audyt obiektowych kosztów operacyjnych i administracyjnych. Dzięki temu znajdujemy obszary do ich ograniczania przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi.

Dzięki ponad 60 umowom ramowym na dostawę usług oraz urządzeń, oferujemy korzystne ceny oraz krótki czas dostawy. Jakość wsparcia naszych dostawców i podwykonawców jest stale przez nas weryfikowana.

Dzięki fachowej i rzetelnej obsłudze gwarantujemy utrzymanie funkcjonalności urządzeń i systemów, które powierzyłeś nam w obsługę. Poprzez cykliczne przeglądy, inspekcje i audyty, minimalizujemy ich awaryjność co gwarantuje bezpieczeństwo i obniżanie Twoich kosztów operacyjnych.

Wysokiej jakości stan techniczny Twojego obiektu to również Twoja wizytówka.

 

Zachęcamy do lektury raportu "Koszty Operacyjne Budynków Biurowych"

Koszty mediów to największa pozycja na wykresach przedstawiających opłaty eksploatacyjne nieruchomości. Skutecznie pomagamy naszym Klientom optymalizować zużycie mediów, nieustannie analizując nowe metody i rozwiązania.

Aby dokładnie przyjrzeć się zużyciu wody, energii elektrycznej i cieplnej w biurowcach nasi specjaliści zaangażowali się w projekt porównania konsumpcji tych mediów w budynkach certyfikowanych i niecertyfikowanych. Wyniki analiz prezentuje raport dostępny pod linkiem: 

https://issuu.com/constructionmarketinggroup/docs/biznesdlaklimatu_kosztyoperacyjne_b